HTML

MelóCafe

Budapesti kávéházakat, helyeket járok körbe a laptopommal és értékelek, abból a szempontból, hogy hogyan tudok ott napközben dolgozni egy kávé, vagy süti mellett. A legjobb helyen kívül, persze sok minden mást is keresek.

Friss topikok

  • therese: Persze bor kostolót akartam írni, de így sem rossz:) (2011.09.30. 09:56) Vega kutya a Mohában

Címkék

Éljen a tokány, amit az ember a laptopra hány

2011.09.08. 19:59 Melocafe

Sunny Corner Bar and Restaurant

NEM.. Még egyszer mondom, NEM Sunny tehet róla. Én bűnöm, én igen nagy bűnöm. Tudtam, hogy a tokány rossz, nagyon rossz, mindig utáltam. Nem bírja a kényes gyomrom. De hát ez volt a déli menü értsétek meg! És azt is értsétek meg, hogy nem volt annyi eszem, hogy elolvassam, hogy mi a menü, megszédített az 1100 Ft-os csomag ár. Akció volt!! Utána persze szédületes volt, meg dübörgő gyomor. Ezt leszámítva, meg, hogy még mindig kóválygok tényleg jó a hely:-) Kedves volt a modern designhoz passzolóan fekete dresszkód szerint öltözött pincérnő, többször de nem tolakodóan kérdezte kérek e még valamit, ráadásul direkt, olyan helyre ültetett, ahol be tudtam dugni a konnektorba a laptopom, hagyott dolgozni a legnyugisabb sarokban. Igaz az asztalon nyugvó modern futóterítő zavarta az egerem, de ügyesen elpakoltam. Állíthatom, hogy nagyban támogatják, eme neve ellenére nem annyira napos helyen a melocafet. Ráadásul egy tükör volt velem szembe, így munka közben még magamba is nézhettem. Minden ragyogó volt, a cappuccino finom, rálátás szembe a parlamentre.  Valahogy úgy jellemezném, hogy volt ez a tokány érkezése előtti vidám munka időszak, amikor még minden sunny volt, aztán beborult a hely. A színek megfakultak, a laptopot lecsuktam és a női mosdó piktogramra fókuszáltam.  

Az eset kísértetiesen emlékeztet egy hét éve Nantesban történt ballépésemre, mikor is a francia család, akiknél pár hónapig tengettem gondtalan napjaim kedvesen meginvitált a város legdrágább és legpatinásabb éttermébe a Le Cigale (Tücsök-be), ahol még a pincérek is XIV. Lajos korából származtak.  Aznap délután már kevesebbet ettem, hogy este kiélvezhessem a francia gasztronómia csúcsát. Ezen fejedelminek induló estén hiányos nyelvismeretem és a francia konyha áldozatává váltam.  Ki a franc tudta négy év gimnáziumi francia óra után, hogy, hogy hívják a különböző húsfajtákat ? Csak pislogtam nagyokat, mikor megérkezett a hely eleganciájának megfelelően tálalt  és általam rendelt birka szeletem, és ekkor első meglepetésem után már tudtam, hogy nagyon nagy és komoly felnőtt feladatot kaptam odafentről, ugyanis egy olyan húsdarabot kell megennem, amelynek már az illatától is kiver a víz, miután allergiás vagyok ennek a szegény, kívülről aranyos beeeeező állatnak a húsára. Falatonként letolt szenvedésbe torkollott az este, miközben a kedves francia család sugárzott a boldogságtól, hogy ilyen szuper helyre hoztak. Pfúj de szép este volt.

Na, de térjünk vissza Nantesból Budára. Anna gyűlöli tokányt, tokány gyűlöli Annát.

És akkor ezzel a vidám nótával buszúzom Sunnytól, jelezvén, hogy már nem haragszom, megbocsájtottam magamnak: Sunny your so true I love you.

 

https://www.youtube.com/watch?v=F2Dq2jH1L3w&feature=related

 

Melocafe skála

Adottságok: modern design, ingyen wifi van, modern asztal, kényelmes szék, fincsi cappuccino, olcsó déli menü(ne válassz, olyan ételt, amire allergiás vagy), nagyon támogatják a melocafet, kedves kiszolgálásJ

 Jóérzés pontszám: Tokány előtt: 9 Tokány után: 0

Lokálpatriotizmus szele a kávézóban: 5 (környéken dolgozók)

Más Melocafesok (laptopon dolgozók) száma: 1

MeloCafe pontszám (10-es skála): 8

Hol van? : 1027. Bp. Bem rktp. 30.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://melocafe.blog.hu/api/trackback/id/tr313212174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása