HTML

MelóCafe

Budapesti kávéházakat, helyeket járok körbe a laptopommal és értékelek, abból a szempontból, hogy hogyan tudok ott napközben dolgozni egy kávé, vagy süti mellett. A legjobb helyen kívül, persze sok minden mást is keresek.

Friss topikok

  • therese: Persze bor kostolót akartam írni, de így sem rossz:) (2011.09.30. 09:56) Vega kutya a Mohában

Címkék

Utam első állomása:Majorka Cafe

2011.08.31. 21:19 Melocafe

Egy szép szerdai nap délutánjának négy óráját töltöttem a Szilágyi Erzsébet fasor árnyas kis helyén a János kórház szomszédságában. A kiszolgálás kedves volt, a pincér lányok érdeklődtek, hogy mit kívánok.  A tolakodásnak semmilyen gyanúja nem merült fel, nyugodtan tudtam dolgozni, semmi szúrós szem, meg, hogy miért üldögélsz itt három órája a limonádéd felett. Összesen egyszer kérdezték meg, hogy kérek e még valamit. A zene kint a kerti részben nem volt zavaróan hangos, sőt inspirált:-). Végre az árnyas fák magányában tudtam haladni a munkámmal. igen!! Árak és ízek: egy limonádét és egy cappucinót hörpöltem nagy megelégedésemre, hörp. Fizettem: 1100Ft. Enni is lehet. Középár. Hideg zöldborsó krémleves: 690 Ft.

Akik, nem merülnek el mélyen mélyen a munkájuk nyújtotta örömáramlatban lásd Csíkszentmihályi Mihály Flow with me!, azoknak problémát jelenthet a három irányból jövő közlekedési zajforrás, úgymint villamos, fogaskerekű és a Szilágyin zúgó autók, de engem ma momentán nem zavart, így is jobban jött az ihlet, mint otthon a macskás magányban. miáuuu

Volt két hozzám hasonló kávézóban dolgozó kisördög, ez megnyugtatta félős nyuszi lelkemet. Gyertek többen is bátran, ide még visszatérek, mert jó, így melegben a kert, csilingel a villamos és közel van. Bázis. Helyes közepesen alteros fiúk és lányok, kulturált budai kerthelyiség, egész jó melocafe adottságok.

Melocafe skála

Városi élet: az úton hallottam az autósok anyázását a dugóban, villamos és fogaskerekű nyikorgás, zene, halk trécselés

Hangulat: jó, jobb volt mint, otthon dolgozni, nem volt tömeg

Kiszolgálás:jó, kedves, nem tolakodó, békén hagytak, wifi rendben

Adottságok: jó wifi, stabil asztal, finom limonádé

Más melocafesok (kávéházban laptopon dolgozók) száma: 2

Hely melocafera alkalmassága (10-es skála): 7

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://melocafe.blog.hu/api/trackback/id/tr223194008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása