HTML

MelóCafe

Budapesti kávéházakat, helyeket járok körbe a laptopommal és értékelek, abból a szempontból, hogy hogyan tudok ott napközben dolgozni egy kávé, vagy süti mellett. A legjobb helyen kívül, persze sok minden mást is keresek.

Friss topikok

  • therese: Persze bor kostolót akartam írni, de így sem rossz:) (2011.09.30. 09:56) Vega kutya a Mohában

Címkék

Második megálló: Normafa Cafe és cukrászda

2011.09.02. 10:07 Melocafe

Tegnap a Normafa Cafeban, az XII. kerület Eötvös utca és a Hegyháti út sarkán egy közért melletti kis modern cukiban töltöttem én és hűséges laptopom a délutáni munkaórákat a város egyik tetején. Nyugi, pár ember, jó levegő, erdő és szép idő. De jó volt nekem:-) A cappuccino és a dobos torta közül az előbbi volt a finomabb. A teraszon egy árnyas kis rattan asztalnál ültem, a többi asztalra odatűzött a nap. Igaz, szendvics a hirdetőtábla ellenére nem volt, de a dobostorta kárpótolt, nincs is jobb, mint egy dobostorta ebéd:-). Csakhogy részletezzem: Előétel: A dobostorta teteje Főétel: a piskóta  csíkok Desszert: a torta tölteléke:-).

Halk zene szűrődött ki bentről, enyhe utcazaj. A pincérlány kedves volt, nem volt tolakodó, jelzem lehet, hogy ő is unatkozott a munkája felett, nyugodtan dolgozhattam volna, ha úri kedvem ezt diktálta volna:-) Valószínűleg elbódított a teraszon az erdeifenyő illat, ami mediterrán tájakra repítette orromat és a képzeletemet, így a laptop billentyűzetét nem túl sűrűn kopogtattam:-).  Ej, bárcsak ráérnénk holnap arra még…  

Viszont, ami a fenyőillatnál is jobban megfogott az a helyi lokálpatriotizmus, jó szomszédsági viszony, ami megdöbbentően hatott rám ezen az elegáns környéken. Sérült fiatalok ültek a kávézóban, fagyiztak és sűrűn köszöngettek nekik a szomszédos közértbe siető helyi lakosok. Mini falu a luxus környéken, valódi érzelmekkel, elfogadással és törődéssel. Előítéleteim nagy zajjal törnek darabokra. Lehet, hogy már, ezért a mai élményért  megérte a kávéházra váltani az irodáról? Hol láttam én eddig ilyet az iroda négy fala között? És hol nem haladtam ennyire a munkámmal:-)?

1290 Ft-ot fizettem egy limonádéért, egy cappuccinoért és egy dobos tortáért. Jelzem a lelkiismeretemnek és mindenkinek, aki ugyan nem kérdezte, hogy reggel futottam harminckét percet. Verejtékkel dolgoztam meg a tortámért. Talán még visszatérek később erre a helyre, ha úgy adódik, hogy a nagyvárosi elmagányosodás lesz úrrá rajtam.

Melocafe skála

Adottságok: nyugalom az van, wifi az nincs, rattan kis asztalkák, finom cappuccino, nem rossz süti, fagyi

Jóérzés pontszám: 10

Lokálpatriotizmus szele a kávézóban: 10

Más Melocafesok (laptopon dolgozók) száma: 0

MeloCafe pontszám (10-es skála): 8

Szólj hozzá!

Címkék: budapest kávé laptop város gasztro életmód kávéház

A bejegyzés trackback címe:

https://melocafe.blog.hu/api/trackback/id/tr303197237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása